Sunday, January 6, 2013

Natuke pildimaterjali...

Aivi üllatus
Alustuseks siis Aivi üllatus. Nagu näha on selleks lai madrats. Aivi magas enne pisikesel kattemadratsil ja natuke tekke oli ka. Ega ta ei osanud seda isega aimata, et kui Eestist tagasi tuleb on tal korralikus suuruses magamisase.
Minu unistus
Unisatada ma oskan ning asju edasi lükata. Olen põhikoolist peale soovinud endale korralikku suurt voodit aga selleks pole olnud kunagi võimalust. Alati oli midagi tähtsamat mida osta ja ega üks voodi koos madratiga just vähe ei maksa. Nii ma siis olen maganud ikka väga jubedatel asemetel. Kuni praeguseni, nüüd on mul oma voodi ja eks see oli ka üks põhjus, miks Aivile ka madrats osta, sest iseendale ostsin. ;)
Juhuslik koridorihetk

Täna läheme uisutama. Jee! Juba eelmine aasta ostsime Miile uisud aga selleks, et minna uisutama on kõigile uiske vaja. Eile siis oligi see kauaoodatud uisuostmisepäev, kõik said sobiva uisupaari.
Okkad maha!

Selleks, et kuuske välja viia, oleks vaja okkad maha saada, sest kuusk ikka pudenes hoolega ja kogu koridor oleks okkaid täis. Nii siis need rüütlid tegid kuusele 1:0. Täna on plaanis teha ka kuusegrilli. ;)
Minu ingel!
Ja enne jõule veel oli Madlikesel koolis jõulunäidend. Tema oli ingel ja laulis soome keeles inglilaule. Oi, kui kena knäidend see oli!

No comments:

Post a Comment